معاونت توسعه مدیریت و منابع

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

اهداف مدیریت امور رفاهی و خدمات پشتیبانی دانشگاه:

۱- بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات

۲- استفاده بهینه از فرصت ها و رفع تهدیدها در حوزه خدمات پشتیبانی 

۳- منطقی سازی هزینه‌های خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه

۴- برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی 
۵- برنامه ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
۶- سازماندهی،تعیین شرح وظایف،تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه

۷- هماهنگی و نظارت کامل به عملکرد واحدهای تحت پوشش مدیریت خدمات پشتیبانی

۸- پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
۹- برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی،انبارداری،تعمیرات و نگهداری ساختمانی و خودروها