اهداف مدیریت امور رفاهی و خدمات پشتیبانی دانشگاه:
۱- بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات
۲- استفاده بهینه از فرصت ها و رفع تهدیدها در حوزه خدمات پشتیبانی
۳- منطقی سازی هزینههای خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه
۴- برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
۵- برنامه ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
۶- سازماندهی،تعیین شرح وظایف،تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه
۷- هماهنگی و نظارت کامل به عملکرد واحدهای تحت پوشش مدیریت خدمات پشتیبانی
۸- پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
۹- برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی،انبارداری،تعمیرات و نگهداری ساختمانی و خودروها