شرح وظایف امور حقوقی بازنشستگان:
۱. تهیه مستندات و بخشنامه های مربوط به حقوق و مزایا وکسورات حقوق بازنشستگان بعد از دریافت احکام صادره از امور کارگزینی بازنشستگان و ورود احکام و برقراری حقوق و عائله مندی بازنشستگان و موظفین و صدور فیش حقوقی .
۲. تنظیم موازنه و منظور نمودن اسامی بازنشستگان و موظفین در تغییرات حقوق ماهانه (فرم ۱/۱ و فرم ۱/۲ سازمان بازنشستگی ) به منظور دریافت اعتبار حقوق .
۳. تنظیم لیست حقوق بازنشستگان و موظفین و تحویل آن به سازمان بازنشستگی .
۴. بررسی و کنترل سن فرزندان بازنشستگان و موظفین که حق عائله مندی دریافت می نمایند جهت ورود اطلاعات مربوطه در سایت سازمان بازنشستگی و گرفتن تائیدیه از سایت و صدور سند حسابداری آن جهت تکمیل امضاء مدیر امورمالی و رئیس دستگاه و تحویل به سازمان بازنشستگی.
۵. صدور سند حسابداری حقوق بازنشستگان و موظفین و تحویل جهت صدور چک .
۶. تنظیم لیست کسورات حقوق ماهیانه بازنشستگان و موظفین و ثبت بیمه خدمات درمانی در سایت بیمه
۷. تنظیم لیست عیدی پایان سال بازنشستگان و موظفین و سایر پرداختهای موردی بازنشستگان (معوقه های حقوق و ...) که از طرف سازمان اعلام می شود.
۸.مراجعه به سازمان بازنشستگی جهت اعتبار و تسویه حساب پایان سال .
۹. ارائه خدمات تایپ کلیه مکاتبات،گزارشات، صورتجلسات مربوط به واحد امور مالی
۱۰.طراحی فرمهای مورد نیاز ،ماموریتها، جدال و نمودارهای مربوط به واحد امور مالی
۱۱.انعقاد قرارداد بیمه عمر و ورود اطلاعات بیمه عمر بازنشستگان و پرسنل در سایت سازمان بازنشستگی و تهیه لیست وفیش بانکی و cd به سازمان بازنشستگی استان و پی گیری بیمه عمر فوت شدگان بازنشسته و پرسنل
۱۲. تایید دفترچه، فرم ضمانت وام، فرم دریافت وام بازنشستگان و موظفین
۱۳.رابط پرتال مدیریت مالی دانشگاه
۱۴.سایرامور محوله توسط مدیریت