رئوس وظایف:
1.بررسی قراردادهای اجرایی پروژه ها از لحاظ مقررات مالی.
2. نگهداری ضمانت نامه ها و سپرده ها و سایر اوراق بهادار مربوط به طرحها
3. رسیدگی به اسناد هزینه طرح تملک دارایهای سرمایه ای.
4. کنترل و نظارت بر دریافت وپرداخت سپرده دانشگاه.
5. رسیدگی به صورت وضعیت های عمرانی و پرداخت آنها.
6. کنترل و نظارت بموقع نسبت به دریافت / تمدید/ ابطال ضمانت های بانکی دانشگاه.
7. کنترل بر قراردادهای عمرانی دانشگاه و تامین اعتبار آنها.
8. کنترل بر تخصیص های ابلاغی از سوی معاونت محترم توسعه مدیریت ومنابع.
9. کنترل و نظارت بر اعتبارات طرح تملک دارایهای سرمایه ای.
10. پیگیری در خصوص درخواست وجه از خزانه.
11. تأیید به اعتبارات ابلاغی عمرانی از وزارت بهداشت.
12. تهیه آمار اطلاعات عمرانی دانشگاه و گزارش به مدیران.
13.گزارش عملکرد ماهانه اعتبارات طرح تملک دارایهای سرمایه ای به دستگاههای نظارتی.
14.همکاری با دستگاههای نظارتی از جمله دیوان محاسبات و.....
15. اجرای ماده ۵۲ و۵۳ قانون محاسبات عمومی و اجرای قانون برنامه و بودجه و سایر قوانین و مقررات عمومی دولت و قانون محاسبات عمومی کشور.
ماده ۵۲ – پرداخت هزینه ها به ترتیب پس از طی مراحل تشخیص و تأمین اعتبار و تعهد و تسجیل و حواله و با اعمال نظارت مالی بعمل خواهد آمد.
ماده ۵۳ – اختیار و مسوولیت تشخبص و انجام تعهد و تسجیل وحواله به عهده وزیر یا رئیس مؤسسه و مسوولیت تأمین اعتبار و تطبیق پرداخت با قوانین و مقررات بعهده ذیحساب میباشد
16. بررسی هزینه ها بر اساس اسناد و مدارک و تطبیق با موافقتنامه های طرح.
17. هماهنگ نمودن و تطبیق اعتبارات با خزانه.
18. تهیه گزارش اعتبارات بمنظور پیشنهاد اصلاح بودجه و همکاری مداوم با دفتر بودجه.