شرح وظایف واحد اعتبارات:
۱- ثبت دفتر اعتبارات و نگهداری و کنترل اعتبارات دریافتی از سوی وزارت متبوع
۲- تطابق اسناد هزینه با موافقت نامه ها و آئین نامه ها و دستورالعملها
۳- ارائه گزارش عملکرد اعتبارات در مقاطع مختلف زمانی به مافوق
۴- انجام امور مربوط به گرفتن تراز و بستن حسابها با همکاری و هماهنگی با اداره دفترداری و تنظیم حسابها
۵- بررسی و تعیین کد اعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود.
۶- اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه
۷- گردآوری منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر درخصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی
۸- جمع آوری درآمدهای وصولی وانتقال آن به حساب درآمد خزانه
۹- درخواست وجه درآمدهای ارسال شده به خزانه وانتقال آن به حساب پرداخت قابل برداشت درآمدهای اختصاصی دانشگاه
۱۰- جمع آوری درآمدهای وصولی خانه های سازمانی وابلاغ آن به مدیریت بودجه
۱۱- هماهنگی وتدوین برنامه های زمانبندی با خزانه جهت انتقال درآمدهای دانشگاه به حساب های درآمدی خزانه در دوره های معین
۱۲- انجام سایر امور محوله طب دستور مقامات مافوق