معاونت توسعه مدیریت و منابع

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

شرح وظایف واحد اعتبارات:

۱- ثبت دفتر اعتبارات و نگهداری و کنترل اعتبارات دریافتی از سوی وزارت متبوع

۲- تطابق اسناد هزینه با موافقت نامه ها و آئین نامه ها و دستورالعملها

۳- ارائه گزارش عملکرد اعتبارات در مقاطع مختلف زمانی به مافوق

۴- انجام امور مربوط به گرفتن تراز و بستن حسابها با همکاری و هماهنگی با اداره دفترداری و تنظیم حسابها

۵- بررسی و تعیین کد اعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود.

۶- اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه

۷- گردآوری منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر درخصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی 

۸- جمع آوری درآمدهای وصولی وانتقال آن به حساب درآمد خزانه

۹- درخواست وجه درآمدهای ارسال شده به خزانه وانتقال آن به حساب پرداخت قابل برداشت درآمدهای اختصاصی دانشگاه

۱۰- جمع آوری درآمدهای وصولی خانه های سازمانی وابلاغ آن به مدیریت بودجه

۱۱- هماهنگی وتدوین برنامه های زمانبندی با خزانه جهت انتقال درآمدهای دانشگاه به حساب های درآمدی خزانه در دوره های معین

۱۲- انجام سایر امور محوله طب دستور مقامات مافوق