معاونت توسعه مدیریت و منابع

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

شرح وظایف واحد رفاهی کارکنان:

۱) مطالعه قوانین ومقررات مربوط به کارکنان ونظارت بر اجرای دقیق وانطباق آن با مواد قانونی مطروحه.

۲) برگزاری جلسات در خصوص امور رفاهی کارکنان و ارائه پیشنهادات مفید ومنطقی .

۳) شرکت در جلسات وکمیته ها بر حسب ضرورت.

۴) پیش بینی احتیاجات پرسنلی واقدام در مورد تامین نیازهای مربوط .

۵) همکاری در انعقاد قراردادهای بیمه وسایر امور رفاهی.

۶) بررسی روش های مناسب و ساده کردن مراحل انجام کار بطریق حذف مراحل زاید فرآیند ، کنترل فرم ها وتهیه فرم های جدید .

۷) همکاری در ایجاد هماهنگی برنامه های رفاهی ، تفریحی و ورزشی کارکنان بمنظور هر چه مفید تر کردن آنها .

۸) شرکت در سمینارها ، کمیته ها وکنفرانسهای مربوط به امور رفاهی کارکنان و پیشنهاد نظرات اصلاحی در انجام بهینه امور

۹) انجام سایر امور محوله توسط مقام مافوق مطابق مقررات

۱۰) فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان دانشگاه در حدودمقررات وبا در نظر گرفتن امکانات فنی ومالی.

۱۱) اعطای وامهای ضروری وقرض الحسنه به کارکنان واساتید

۱۲- ارائه امکانات رفاهی به پرسنل

۱۳- معرفی افراد جهت دریافت وام قرض الحسنه به بانک

۱۴ معرفی اعضاء هیئت علمی رسمی جهت اخذ وام مسکن

۱۵- انجام امور بیمه‌های درمانی ،مکمل و مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و کارکنان

۱۶ .معرفی اعضاء هیئت علمی ، کارکنان رسمی و پیمانی و بازنشستگان جهت دریافت کمک هزینه ازدواج و فوت

۱۷ تحت پوشش قرار دادن کارکنان شاغل و بازنشسته و عقد قرارداد با شرکتهای بیمه معتبر

۱۸- صدور گواهی جهت اعضاء هیئت علمی شاغل و بازنشسته به ادارات و شرکتها وفروشگاهها

۱۹ .معرفی کارکنان جهت استفاده از تخفیفهای درمانی

۲۰ .عقد قرارداد با مهدکودکها و انجام کارهای مربوط به حسابداری آنها

۲۱- اهداء جوایز به فرزندان ممتاز کارکنان واساتید

۲۲- صدور گواهی جهت تخفیف بلیط هواپیما

۲۳ .انجام امور امکانات رفاهی دانشگاه اعم از مهمانسرا ، زائرسرا و باشگاه ورزشی .اردوهای سیاحتی .زیارتی