معاونت توسعه مدیریت و منابع

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

شرح وظایف واحد دفترداری:

۱-  تهیه و تنظیم کلیه صورت خلاصه های لازم و بررسی محاسبات انجام شده جهت صدور اسناد حسابداری

۲-  اتخاذ ترتیبات لازم به منظور ثبت به موقع حسابها و نگهداری دفاتر قانونی و تهیه تراز آزمایشی ماهانه

۳- ارائه گزارشهای لازم به مراجع استفاده کننده

۴- تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی و سرفصل حسابها، کد گذاری و طبقه بندی اطلاعات مالی سیستم حسابداری

۵- کنترل و تائید اسناد حسابداری صادر شده ، رفع نواقصات در اسناد حسابداری و یا تعیین اسناد باطله در پایان هرماه

۶- دریافت صورتحسابهای بانکی جداگانه برای هریک از حسابهای مستقل

۷- تهیه سایر گزارشات مالی جهت اتخاذ تصمیم مدیران و مسئولین دستگاه