شرح وظایف:
۱- انجام امور مربوط به پرداخت کارکنان (رسمی، پیمانی، هیأت علمی و ...) شامل حقوق ، ماموریت و ... در چهارچوب ضوابط و با هماهنگی مدیریت متبوع
۲- انجام امور مربوط به پرداخت های موردی کارکنان شامل عیدی، پاداش ، ماموریت ، اضافه کاری و ...، مربوط به اعضای هیات علمی و کارکنان رسمی ،پیمانی و قراردادی درچهارچوب ضوابط و با هماهنگی واحدهای تابعه دانشگاه
۳- اتخاذ ترتیب لازم به منظور تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق و مزایای ماهانه و مساعده کارکنان
۴- اخذ گزارشهای پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق
۵- اخذ گواهی انجام کار ماهانه پرسنل از کارگزینی و انتقال به سیستم مکانیزه حقوق و دستمزد
۶- ارسال لیست و فایل حقوق به خزانه معین استان جهت دریافت اعتبار حقوق
۷- تهیه وتنظیم لیست حقوق و دستمزد جهت گرفتن تائیدیه حقوق ماهانه به سازمان تامین اجتماعی ، بیمه خدمات درمانی و اداره مالیات و سازمان بازنشستگی
۸- انجام امور فن آوری اطلاعات معاونت توسعه
۹- تهیه فلاپی بانک ونگهداری نرم افزارحقوق و دستمزد حسابداری تعهدی
۱۰- ارسال لیست تامین اجتماعی کل مجموعه دانشگاه از طریق سامانه
11. تنظیم اسناد (ثبت اسناد) درسیستم تعهدی حسابداری مربوط به حقوق ومزایای واحدهای تابعه دانشگاه شامل اسناد حقوق ماهیانه، اضافه کار، حق مسکن ، ماموریت ، حقوق رانندگان قراردادی، ماموریت رانندگان قراردادی و پرداختی هایی که از واحد دریافت و پرداخت صورت می گیرد.
12. محاسبه دیون سنوات گذشته معاونت بهداشتی
13. ارسال لیستهای بیمه خدمات درمانی کارکنان بصورت ماهیانه (بصورت اینترنتی)
14.ارسال لیستهای سازمان بازنشستگی کارکنان بصورت ماهاینه (بصورتCD)